Klacht Internl.net: vrijgeven huistelefoonnummer

Klachtnummer
# 126199
Gebruiker
Kela
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds 14 augustus 2015 overgestapt van interNL.net naar Ziggo met de vraag om nummerbehoud.
Ziggo ging hiermee akkoord.
Na de ingang van het contract met Ziggo ( 14 -08-2015), konden mensen die Ziggo niet als provider hebben mij niet bellen.
Ziggo ging dit voor mij onderzoeken en kreeg van interNL. te horen dat mijn huistelefoonnummer niet wordt vrijgegeven door interNL. Mag dit? InterNL. net is toch verplicht het telefoonnummer vrij te geven aan Ziggo?

De oplossing

Ik zou graag willen dat interNL.net mijn huistelefoonnummer vrij geeft aan Ziggo.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Internl.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties