Klacht Interparking: 24/7 open is misleidend als je op het bovenste dek staat, wat tussen 23-8 gesloten is.

Rosalief

Zaterdag 6 januari 2018 naar het theater in Zoetermeer, en in garage Duitslandlaan Interparking geparkeerd. Het was zo druk dat we moesten doorrijden naar bovenste dek 9/10, waar we met moeite nog een plekje vonden. Druk zoekende zagen we natuurlijk niet dat er boven deze doorgang naar dek 10 vermeld stond dat dat dek tussen 2300-0800 gesloten werd, dit merkten we pas na afloop, daar stonden we om 24u voor een dicht dek en moesten dus een taxi nemen á €50,-.
Staat verder nl nergens aangegeven, niet op de site, niet bij binnenrijden, niet in de lift, niet op het ijzeren hek in het trappenhuis. Mijn klacht werd afgewezen omdat het mijn eigen verantwoording zou zijn?

Hoe eerlijk is het om dit duidelijk op de site, bij binnenrijden, in de lift en op het ijzeren hek duidelijk te vermelden? Dat is nl pas klantvriendelijk. Valt me enorm tegen, want wat nu gebeurd is echt gewoon misleidend.

Wij waren deze zaterdag niet de enigen, en weten dus dat dit veel vaker voor moet komen. Zij moeten hierover meer klachten krijgen, dan is zo'n standaard afwijzing niet bevredigend.....word echt te makkelijk en snel afgewimpeld.

Ik had me er nog een beetje in kunnen vinden als ze hadden gereageerd met begrip en het in ieder geval op de site en borden aanpast.
Nogmaals is de afwijzing voor de compensatie 1, maar niet daadwerkelijk ingaan op het probleem is voor mij de druppel om het hier niet bij te laten.

Dat het eerlijk en duidelijk wordt aangegeven op de site, bij binnenrijden, in de lift bij de betreffende etages en in het trappenhuis bij de ijzeren deur voor dek 9/10. Compensatie zou fijn zijn, maar gaat me meer om eerlijkheid.

Bijlagen

Wij vinden dat Interparking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Interparking?