Klacht Interpolis: afwijzing betaling na autoinbraak

Klachtnummer
# 195026
Gebruiker
ramdani19
Datum
3 reacties

Details

De klacht

in mij auto is ingebroken en zijn spullen weg en dit zijn de standpunten van interpolis
aankoop bon niet te verieferen.
dat ik me auto goed heb moeten afschermen.
en ze geven aan dat ik maar de spullen had moeten meenemen naar de kapper terwijl het te zwaar is om mee tenemen.
aankoop bon had ik en expert is na de bedrijf geweest en die is er niet meer en heb fotos gestuurd na interpolis en die zeggen dat ik geen hoedenplank had terwijl ze me vroegen fotos te maken van de kapotte ruit en heb ik gedaan en ze hebben niet gevraagd om fotos te maken van de hoedenplank en ze hebben me nu uit de verzekering gegooit maar alleen intern INTERPOLIS GLASHELDER JAH JAH INNE KUNNEN ZE HEEL GOED MAAR VERGOEDEN HOO MAAR . ik ga dit laten rusten tot ik me recht heb

De oplossing

ik wil gezuiverd worden en niet gezien worden als fraudeer werk me hele leven al kapot en nog nooit een snoepje gestolen. en wens me schade vergoed te krijgen

3 reacties

  1. Auteur
    Interpolis
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u de moeite nam uw onvrede te uiten.

    Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Interpolis
  2. Auteur
    ramdani19
    Datum
    De argumenten van speciale zaken. Je hebt niet aangetoond want je betaalt contant als u na me bankafschriften kijk ziet i dat ik op dat moment een groot bedrag pin omdat de zaak geen pin aparaat heeft en dat ik het thuis kon afzetten ik woon in culemborg niet in utrecht kan moeilijk heen en terug rijden
  3. Auteur
    ramdani19
    Datum
    En ze vragen om inbraakfotos en die heb ik gestuurd maar ze zeggen dat ze nergens zien dat ze in de koffrrbak hebben gelegen en als ze de fotos bekijken zie je de achterbank na voren os geschoven

Ook een klacht indienen over Interpolis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen