Opgelost door Interpolis: Beëindiging levensverzekering Interpolis 9 maanden later dan huisoverdracht

M. Peters

Op 27 februari 2014 is ons huis verkocht en de hypotheek bij Rabobank hierop afgelost. De levensverzekering bij Interpolis was afgesloten ten behoeve van deze hypotheek (met NHG) en daarmee niet meer van toepassing/geldig per 27 februari 2014. Nu hebben we de verzekering per deze datum opgezegd en krijgen we vandaag een brief dat aangezien de betaling al heeft plaatsgevonden ten behoeve van het hele jaar, we nu verzekerd zullen zijn tot 1 december 2014. Ons inziens zouden we de resterende maanden maart t/m november terugbetaald moeten krijgen. Helaas werkt het klachtenformulier niet, vandaar dat wij het via deze weg proberen.

Terugbetaling aan ons beiden van de premie voor de maanden maart t/m november 2014 van levensverzekeringen van ons beiden.

Interpolis
    Beste meneer, mevrouw PetersHartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Levenafdeling vroeg ik na wat er in uw dossier gebeurde. Ik verzocht de klachtbehandelaar om met u contact op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar klachten@interpolis.nl.Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis
    M. Peters
    Helaas is er tot op heden nog geen contact met mij opgenomen door de klachtbehandelaar van Interpolis. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar het gemelde adres in de reactie.
    Interpolis
    Beste meneer, mevrouw Peters,
    Ik ontving uw klacht in goede orde. Ik verzocht de klachtbehandelaar om met spoed contact met u op te nemen.
    Klachtenmanagement Interpolis
    M. Peters
    Bedankt voor de coulance!
    M. Peters
    We zijn tevreden met de oplossing van Interpolis. De klacht is snel en adequaat afgehandeld. Bedankt hiervoor!

M. Peters

Ook een klacht indienen over Interpolis?