Opgelost door Interpolis: eenzijdige aanpassing beleggingsfondsen binnen opmaatverzekering.

Rob R.

Interpolis wijzigt eenzijdig zeer flexibele keuzemogelijkheden Robeco beleggingsportefeuille naar Achmea mondiaal en/of oblig. , dus geen keuze !
Betreft een wezenlijke wijziging !! zonder overleg en binnen zeer korte termijn ingaande, hetgeen m.i. onrechtmatig is en tevens m.i. onder dubieuze voorwendselen.

Gezamenlijk overleg. Terugdraaien eenzijdig genomen beslissing.
Verwijzing naar wetsartikel en/of voorwaarden waarop deze beslissing is genomen.
Keuzemogelijk bieden met ruimere termijn om te beslissen.
Alternatief aanbieden of uitstap mogelijkheid bieden ondanks dat de verzekering aan hypotheek gekoppeld is.
Geen zaken door de strot duwen !!

Interpolis
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.Met vriendelijke groet,Klachtenmanagement Interpolis
    Rob R.
    Ik verwacht dat Interpolis reageert en niet de klacht doorstuurt naar de Rabo
    Inmiddels heb ik omtrent deze handelswijze de AFM geinformeerd
    Interpolis
    Geachte heer, mevrouw,
    Natuurlijk krijgt u een reactie van Interpolis.
    Klachtenmanagement Interpolis
    Rob R.
    Ik hoop op een snel en inhoudelijk goed beargumenteerd antwoord.
    De eenzijdige aanpassing van Interpolis gaat al binnen enkele weken in!!
    Rob R.
    Inmiddels brief ontvangen van Interpolis dat de voorgenomen mutatie uitgesteld gaat worden.
    Later dit jaar wordt er contact met mij opgenomen.
    Ik wacht af.
    Rob R.
    Inmiddels een brief van Interpolis mogen ontvangen dat de polis ongewijzigd wordt voortgezet.
    Bedankt voor het op deze wijze oplossen van jullie fout.

Rob R.

Ook een klacht indienen over Interpolis?