Klacht Interpolis: Eenzijdige wijziging van het beleggingsgedeelte van mijn Interpolis Opmaat verzekering

sjamp

Tijdens een telefoon gesprek kwam de Aanpassing van beleggingsfondsen ter sprake. Ik gaf aan dat ik niet automatisch wilde overstappen naar Achmea. Ik ben van mening dat deze overstap naar Achmea vooral intern gemotiveerd is. . Deze verandering is in mijn ogen contractbreuk. De beleggingen die nu niet meer belast worden met kosten dienen door de Rabobank te worden gecontinueerd en kunnen niet eenzijdig worden gewijzigd volgens de voorwaarden van dit product uit 2005. Bovendien is de brief vaag, tegenstrijdig en weinig transparant.

Ik wil meer opties nu de verzekering gewijzigd wordt. Ik wil meer informatie dan wat ik in de summiere brief heb ontvangen. Ik heb geen helder overzicht van mijn keuzes en geen zicht op de meerjarige kosten en opbrengsten. Het gebrek aan transparantie op dit punt is doelbewust gedaan door de bank en Interpolis.
De brief heeft een schokkend gebrek aan informatie voor iets waar de gedeeltelijke aflossing van mijn hypotheek op gebaseerd is.
De voorwaarden die je mij hebt opgestuurd zijn niet gelijk en het exemplaar wat ik in 2005 heb ontvangen. Het product is niet gewijzigd sinds die tijd en ik zie een reactie van de Rabobank en Interpolis met belangstelling tegemoet.

Interpolis
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.Met vriendelijke groet,Klachtenmanagement Interpolis
    sjamp
    Ik heb uw reactie ontvangen. De nieuwe setup laat dus nog even op zich wachten. Ik blijf graag in gesprek want ik geloof niet dat er over 6 maand iets geheel nieuws wordt bedacht. Ik zou een telefonisch gesprek erg waarderen.

Ook een klacht indienen over Interpolis?