Klacht Interpolis: Forse prijsverhoging alles in een polis van Interpolis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282499
Gebruiker
Moonen A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door het toevoegen van een annuleringsverzekering kwam ik er per toeval achter dat mijn premie vanaf volgende maand van 124 euro per maand naar 145 gaat ( daar is mijn annuleringsverzekering nog niet eens bij geteld). Ik zie nu wel een bericht met de nieuwe polis in mijn Rabobank app. Hiervoor kreeg ik alles met de post en precies op het moment dat ze dat niet meer aanbieden ( geen duidelijk overzicht meer voor mij als je niet vaak genoeg je berichten in de Rabo app leest en een kostenbesparing voor Interpolis), wordt de premie fors verhoogd.
Ik vind dit echt een absurde verhoging waarover je dus niet per mail of post wordt bericht. Verklaring kwam vanuit wetsaanpassingen over bijv letselschade maar zo goed als ieder deelgebied is verhoogd ( inboedel, woonhuis, caravan etc).

De oplossing

Ik vraag me af of hier een oplossing voor is maar ik zal zeker gaan informeren bij andere verzekeraars. Vaste klanten die al jaren bij je zijn, raak je naar mijn idee kwijt als je dit zo aanpakt.

1 reactie

  1. Auteur
    Interpolis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moonen A
Datum
Uiteindelijke oplossing Er zou contact met me worden opgenomen maar dit is niet gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry