Klacht Interpolis: Interpolis heeft niet correct gehandeld

Klachtnummer
# 357866
Gebruiker
Mohammed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wilde een auto kopen voordat ik er een kocht heb ik een verzekering afgesloten bij interpolis en heb voor zekerheid gebeld en gevraagd of tie is geacepteerd mevrouw gaf aan de autoverzekering is geacpteerd en heb dit gesprek wordt opgenomen je kan de weg op en volgende dag wordt ik gebeld dat niet geacepteerd is en nu heb ik een dilema en kan nergens me auto verzekeren als mvrvan interpolis gezegd had dat het niet wordt geacepteerd zou ik de auto nooit gekocht hebben aangezien meerdere verzekeringen me niet accepteerde en nu heb ik een probleem terwijl interpolis letterlijk aangaf u auto verzekering is geaccepteerd

De oplossing

Dat de verzekering wel wordt geacpteerd zodat ik de auto niet met verlies hoef te verkopen en bang te moeten zijn dat ik een boete krijg voor het niet verzekeren van de auto

1 reactie

  1. Auteur
    Interpolis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Interpolis

Ook een klacht indienen over ?