Klacht Interpolis: Interpolis int onterechte rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53205
Gebruiker
Aussi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een vervelende ervaring met een dietiste eindigde in een email correspondentie, waarin de dietiste aangaf niet te zullen declareren. Echter na ruim 4 maanden kreeg ik alsnog een rekening, van interpolis.
Omdat ik dacht dat het om een vergissing ging, heb ik de dietiste Mw.M.T , gebeld.
Zij zei me dat het geen vergissing was.
Ik heb de bewuste email als bewijs naar de interpolis gestuurd met het verzoek de dietiste niet te betalen.
Ik kreeg echter als antwoord dat er contact was geweest met de dietiste en dat ik gezegd zou hebben dat er wel betaald kon worden. Een pertinente leugen. Toen ik met interpolis belde om opheldering te vragen over deze werkwijze, kreeg ik te horen dat er helemaal nog geen contact geweest zou zijn met de dietiste, en dat het nog uitgezocht moest worden. Ruim een week later kreeg ik de mededeling, dat, het een conflict tussen de dietiste was en ik. Interpolis is van mening dat de dietiste mag declareren omdat ik er geweest was.

De oplossing

Interpolis moet inderdaad niet tussen het conflict met de dietiste gaan zitten, en dus ook niet betalen aan de dietiste,. Interpolis moet ook niet automatisch incasseren van een onterechte declaratie
Geen rekening is geen rekening .

3 reacties

  1. Auteur
    Interpolis
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Zorgafdeling vroeg ik na wat er in uw dossier gebeurde.Het kan enige dagen duren voordat ik daar bericht op terug krijg. Binnen een week laat ik hier op dit forum weten wat de bevindingen van de klachtbehandelaar zijn.Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar klachten@interpolis.nl.Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis
  2. Auteur
    Aussi
    Datum
    Ik ben gebeld door interpolis. Heer zei dat hij mij al eerder had gesproken over deze klacht, wat niet zo is. Bleef bij het standpunt dat het gesproken woord van de dietiste telde boven het schriftelijke bewijs van het tegendeel. Een zeer slecht standpunt van deze verzekeraar. Zeer teleurstellend dat er geen excuses zijn gemaakt, voor slechte klantenservice. Ik heb uiteindelijk via de DVN een klacht ingediend, waarna de dietiste de declaratie heeft terugbetaald. Interpolis heeft voor mij afgeda
  3. Auteur
    Interpolis
    Datum
    Helaas is in uw ogen de afwikkeling van deze zaak niet vlekkeloos verlopen. Wij vertrouwen er op om u in de toekomst beter van dienst te zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aussi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Interpolis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen