Klacht Interpolis: koffie over laptop

robbert krijgsman

Onze hond heeft koffie over onze laptop laten valen nadat hij iets te happy op ons af kwam
Nu had ik interpolis gebelt hier over en zei melden mijn dat ik hiet niet voor verzekerd ben omdat ik niet verzekerd ben voor mijn hond, nu ben ik 14 jaar verzekerd bij deze maatschappij vind en nog nooit iets gedecaleerd. Vind dit eigelijl ongelooflijk

Interpolis
    Geachte heer Krijgsman,U stuurde deze klacht ook rechtstreeks naar Interpolis. Wij namen deze klacht in behandeling. Onze Schadeafdeling neemt met u contact op over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Afwachten dus maar
    Interpolis
    Geachte heer Krijgsman,Mocht u toevoegingen, vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u deze hier plaatsen of sturen aan klachten@interpolis.nl.Met vriendelijke groet,
    robbert krijgsman
    Zoals verwacht doet Interpolis niks met deze klacht aangezien het inderdaad om een dier betreft. Werd zelfs nog zo erg dat ik aangaf dat ik deed vreemd vind omdat mensen die dus slecht van plan zijn hun laptop met een vloeistof kunnen overgieten en zo doende wel recht op een vergoeding hebben, waarop ik in een kort verhaal te horen kreeg dat als ik de toekomst iets zou decaleren hier wel na gekeken wordt. 14 jaar nooit iets gedecaleerd en in de toekomst wordt ik scherper in de gate gehouden.
    Interpolis
    Geachte heer Krijgsman,Wij wezen uw schademedling af op grond van de polisvoorwaarden.Wij beseren ons hierbij op de omschrijving van de toedracht zoals u aan ons doorgaf. Imaginaire omstandigheden geven ons geen aanleiding om ons standpunt te herzien. Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis

Ook een klacht indienen over Interpolis?