Klacht Interpolis: nieuwe premieberekeningsmethodiek voor opstal en/of inboedelverzekering

Tessa2015

Door mijn tussenpersoon (Rabobank) van Interpolis wordt ik geïnformeerd over een nieuwe premie voor zowel mijn woning als inboedel. In het begeleidend schrijven wordt medegedeeld dat in de meeste gevallen de premie goedkoper wordt. Bij mij dus niet.
Navraag leert mij dat een component bij de vaststelling van de premie mijn WOZ waarde blijkt te zijn.
Ik heb steeds gedacht dat de WOZ waarde een "privacy"gevoelig onderwerp is en niet "zomaar" voor iedereen toegankelijk is. Als ik mijn eigen WOZ waarde wil raadplegen moet ik inloggen met Digicode etc.
Geen probleem voor Interpolis. Er schijnt een bureau te zijn, genaamd: "Algemene Bedrijven Zeist" dat deze waarde aan Interpolis doorgeeft. Vraag: hoe kan dat zonder mij hierin te kennen.
Verder, na doorvragen bij Rabo, bleek dat de gehanteerde waarde ruim 40000 euro TE HOOG was. Willekeur dus.
Rabo had hier geen antwoord op en zou dit met Interpolis afstemmen. Alsof ik de 1e ben die hiermee te maken krijgt.
Wie heeft verklaring???

Interpolis zeg niet alleen, maar BEN ook 'glashelder' naar jullie klanten.

Interpolis
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.

Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

Klachtenmanagement Interpolis
    Tessa2015
    Interpolis heeft een 1e reactie gegeven. Klachtenafdeling zal dit verder oppakken. Dat was22 juni. Tot vandaag niets vernomen.
    Tessa2015
    Op 22 juni heeft Interpolis gereageerd.
    Binnen 14 dagen zou een klachtenbehandelaar van Interpolis hierover contact met mij opnemen. "Glashelder" lijkt mij.
    Het is nu 7 juli en heb nog steeds niets van Interpolis vernomen. "Glashelder"dus!!!!!!
    Tessa2015
    Interpolis heeft (het is nu 17 juli) nog steeds niet gereageerd. Ik neem aan dat zij er niet geïnteresseerd in zijn een klant te woord te staan en een antwoord te geven op een klacht.
    Ik beschouw mijn klacht hiermede als onvoldoende beantwoord en zal hier mijn conclusies uit trekken.
    Interpolis jullie kunnen binnenkort mijn opzegging van mijn schadeverzekeringen tegemoet zien.
    Het was mij een genoegen!!!!!!!!!!!!
    Tessa2015
    klacht niet afgehandeld ondanks toezegging van verzekeraar

Tessa2015

Ook een klacht indienen over Interpolis?