Klacht Interpolis: No Service, No Kwaliteit en No Contact - dit is Interpolis vreemd

OntevredenKlant

Inmiddels wacht ik 10 werkdagen op een reactie op mijn schrijven, heb ik contact gezocht via het vermelde 06-10 44 52 50 nummer welk keer op keer onbereikbaar is gebleken. Typerend voor de service en het reactie vermogen van Interpolis van de afgelopen maanden. Interpolis bereiken is onmogelijk gebleken!

Zo heeft Interpolis het nagelaten om daadwerkelijk klantgericht te verzekeren. Zo mag je als klant van Interpolis om zijn minst een zekere mate van ‘Kwaliteit’ en ‘Service’ verwachten, welke een mate van klantgerichtheid borgt. De kwaliteit van de Rechtshulp, die mij is geboden via mijn verzekering bij Interpolis is onder de maat en Interpolis heeft hierbij totaal geen service verleend of de kwaliteit geleverd. Dit ondanks de vele ondernomen pogingen van mij als klant tot het zoeken van contact en het delen van informatie via de tussenpersoon bij de Rabobank.

Tot op heden niemand van Interpolis gesproken, schandalig!!

Graag zie ik compensatie voor het uitblijven van welke vorm van service, kwaliteit en contact dan ook. Ze hebben me volledig laten zwemmen, ondanks de toezeggingen tot direct contact. De dienstverlening is onder de maat, en daarin ben ik in mijn ogen behandeld als grofvuil!

Interpolis
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.

Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

Klachtenmanagement Interpolis
    OntevredenKlant
    Fijn dat u in ieder geval reageert!

Echter had ik wel al een reactie verwacht binnen 14 dagen op mijn schrijven van 7 juni 2016. Daarna was er eveneens alle vorige keren radiostilte.

Ik wacht de komende 14 dagen weer opnieuw af.
    OntevredenKlant
    Interpolis heeft weliswaar gereageerd, echter waren bij de eerste reacties mijn brieven foutief gelezen. Een werkelijke inhoudelijke reactie op de geformuleerde klacht bleef uit, er werd omheen gedraaid.
    Toen het na de nodige mailwisseling, persoonlijk contact is er nooit opgenomen, helder bleek te zijn kon ik een boekenbon krijgen. Op mijn gewenste oplossing is met geen woord gerept, laat staan inhoudelijk op ingegaan.
    Op dit moment staan er nog drie onbeantwoorde mails open bij Interpolis!

OntevredenKlant

Ook een klacht indienen over Interpolis?