Klacht Interpolis: Schade wordt niet naar tevredenheid afgehandeld en gecommuniceerd

sad Niet opgelost
jjrvs

Jaren lang allrisk zonder problemen met schadeafhandeling.Sinds een jaar op advies rabobank wa extra ....NOOIT DOEN DUS, hoe oud je auto ook is, want nu een aanrijding gehad in SEPTEMBER met als bewijs dat de verzekering je in de kou laat staan. Ik wed dat als ik allrisk nog was er alles uit de kast was gehaald om de schade die ik vergoed kreeg te claimen. Maar helaas nu geen uitkering van schade omdat je zelf moet aantonen dat je niet schuldig bent ,geen communicatie, tenzij je zelf na lang wachten eens belt na een mail die niet beantwoord is,daarna de beloofde mail van een gesprek op 8 februari 2018 om 1300 na weer lang wachten op mail komt niet en gesprek is niet traceerbaar in dossier .Interpolis heeft haar polis tegenwoordig dus opgedeeld bij Achmea letselschade en Achmea rechtsbijstand. deze afdelingen kunnen onderling elkaars gegevens van mijn dossier niet inzien. ik moet zelf heen en weer mailen om hun van de gegevens voorzien , terwijl ik notabene toestemming gegeven heb hiervoor.
Eind van het liedje is dat ik dus met een schade zit waar ik niet schuld aan ben omdat de verzekering alleen vooral de moeite doet om niemand te betalen , ipv mijn belangen te behartigen omdat ik nu ik niet kan bewijzen dat ik geen schuld heb, wat als ik allrisk was verzekerd niet nodig was geweest.

Tot slot nog de klacht dat inloggen op Interpolis alleen kan als ik rabobank-klant ben......Hopeloos.....

Interpolis
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Interpolis

jjrvs
Geen oplossing,vandaag pas gebeld konden er niks aan veranderen,ook aan het verkeerde advies van de tussenpersoon konden ze niks doen en niet compenseren.Triest.ga zoeken naar andere verzekering

Ook een klacht indienen over Interpolis?