Opgelost door Interpolis: Schadeafhandeling Caravan

Von Schlitz

Binnen een jaar twee keer schade gehad aan onze caravan. Een keer door stormschade en recent schade aan het raam aan de achterzijde van de caravan, mogelijk veroorzaakt door vandalisme of een poging tot inbraak. De schade heb ik beide keren gemeld bij Interpolis en zij hadden direct het oordeel klaar liggen dat ik niet in aanmerking kom voor schadevergoeding. Zonder foto's te bekijken hebben van de schade ben ik afgescheept met hun bevindingen. De eerste keer was er volgens hun database geen storm op de plek waar ik stond. De tweede keer vertelde Interpolis mij dat vandalisme niet in mijn pakket zit, terwijl het misschien een poging tot inbraak is.

De klacht is hoofdzakelijk dat ik jarenlang premie betaal en vervolgens met mijn schademelding niet serieus behandeld word. Ik ervaar dit als pure oplichting!

Het gaat mij niet eens om het feit dat de kosten vergoed worden maar de manier waarmee Interpolis met haar klanten dus blijkbaar omgaat. Ik wil echt geen zeurpiet zijn maar de houding van Interpolis is ronduit belabberd en veroorzaakt bij mij een aanzienlijke dosis wantrouwen. Wat als mijn huis afbrandt of ik gebruik wil maken van hun rechtsbijstandpakket, dan verwacht ik op basis van deze ervaringen dat ik ook met een kletskousverhaal word afgescheept en de kosten volledig op mij worden afgewenteld.

Interpolis
    Beste meneer,Allereerst onze excuses voor het uitblijven van een reactie op deze site. Ik begrijp dat u op 30 mei contact hebt gehad met mijn collega's van Schadeservice en dat u met hen een goed gesprek hebt gehad over de verdere behandeling van uw schade.Ik reken er dan ook op dat deze schade verder binnen het dossier naar uw tevredenheid wordt opgelost. Mocht dit niet zo zijn, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met Schadeservice of een klacht in te dienen via deze site of klachten@interpolis.nl.Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis
    Von Schlitz
    Interpolis heeft mijn "claim" in behandeling genomen en uiteindelijk hebben zij mij een voorstel gedaan dat tot tevredenheid van beide partijen heeft geleid. Ik ben zelf blij dat mijn claim nader bekeken is.

Von Schlitz

Ook een klacht indienen over Interpolis?