Opgelost door Interpolis: te veel uitgekeerd op levensverzekering

Tinker

9 Maart 2015 brief Interpolis ontvangen betreffende te veel uitgekeerd op levensverzekering in december 2013. (woning verkocht 1 aug. 2013, polis onder beslag gerechtsdeurwaarder uitgekeerd eind december 2013, 5 maanden na verkoop!!) Interpolis vordert 5 maanden premie terug op te veel uitgekeerde spaartegoed onder executoriaal beslag aan gerechtsdeurwaarder, € 1708,90 te betalen voor 9 april 201.Jaarlijkse overzichten van betreffende verzekering werden verzonden aan ex-echtgenoot, hij was eerst aangeschrevene! Hierover is veelvuldig contact geweest met Interpolis aangezien ex-echtgenoot vanaf januari 2012 niet meer meebetaalde aan de verzekering. Schriftelijk bezwaar gemaakt, specificatie gevraagd en in overweging gegeven het ter vorderen bedrag terug te vorderen bij C.W. Molendijk. 16 April brief ontvangen waarin specificatie en verzoek voor 14 mei bedrag over te betalen. Mail verzonden 4 mei aan klachten.lp@interpolis.nl:
Ik ben het er niet mee eens, ex dient te betalen.

Vordering indienen bij ex-echtgenoot, hij dient te betalen.

Interpolis
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.Met vriendelijke groet,Klachtenmanagement Interpolis
    Tinker
    Ik zie uw reactie met belangstelling en vertrouwen tegemoet.
    Tinker
    Snelle afwikkeling naar volle tevredenheid!

Tinker

Ook een klacht indienen over Interpolis?