Klacht Interpolis: Uiterst slechte behandeling, slechte klachtenafhandeling, vervolgens het negeren van mijn mails.

Friso Hylkema

Na een erg langdurige en moeizame schade-afhandeling (wat op zichzelf al genoeg inhoud gaf voor de klacht) diende ik de klacht zelf in. Deze werd totaal niet serieus genomen en afgewimpeld met een mailtje vol ontkenningen en slappe excuses. Hiermee ging ik uiteraard niet akkoord, maar sindsdien worden mijn mails gewoonweg genegeerd. De situatie is een opeenstapeling van slechte ervaringen van mijn kant en onprofessioneel gedrag van de andere kant.

Ik zou graag zien dat mijn klacht serieus genomen wordt, dat hier dan ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Tevens een oprechte en welgemeende excuses van hogerop voor de gehele situatie. Degenen die verantwoordelijk zijn dienen een standje te krijgen. Tevens zou het verstandig zijn om nog eens goed te kijken naar het beleid en standaard procedures met betrekking tot dit soort zaken.
Eventueel zou een compensatie voor alle ongemakken niet misplaatst zijn.

Interpolis
    Beste meneer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Schadeafdeling vroeg ik na wat er in uw dossier gebeurde. Het kan enige dagen duren voordat ik daar bericht op terug krijg. Binnen een week laat ik hier op dit forum weten wat de bevindingen van de klachtbehandelaar zijn.Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar klachten@interpolis.nl.Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Interpolis
    Interpolis
    Beste meneer,Uit berichten van de klachtbehandelaars van Schadeservice heb ik begrepen dat we de klacht hebben opgenomen. Er is inderdaad veel verkeerd gegaan. De klachtbehandelaar vroeg u op welke manier wij de klacht het beste voor u op kunnen lossen. Daar wilde u nog een paar dagen over nadenken.Ik reken erop dat we de klacht op een goede manier oplossen. Daarom sluit ik de klacht op dit forum.Mochtu het hier niet mee eens zijn, of nog andere informatie nodig hebben of kwijt willen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen via klachten@interpolis.nl.Met vriendelijke groet,Klachtenmanagement Interpolis

Ook een klacht indienen over Interpolis?