Klacht Interpolis: verdubbeling premie caravanverzekering

J.J.D.Baars

Ik heb een klacht over interpolis caravanverzekering op deze site geplaatst. Deze verzekering is zonder bericht met 100% verhoogd. Naar interpolis heeft niet de moeite genomen om contact met mij op te nemen. Werkt deze site wel?

Contact en uitleg van interpolis

J.J.D.Baars
    Het is nu 20 november, interpolis reageert gewoon niet.
    J.J.D.Baars
    Het is 26 november, ik denk niet dat interpolis nog gaat reageren. Ik verzoek de organisatie van deze site dringend de opmerking over interpolis dat interpolis de berichten leest en binnen 14 dagen reageert te verwijderen, want dat is onjuiste informatie.
    Interpolis
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u spoedig tegemoet zien.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Interpolis.

J.J.D.Baars
Interpolis schrijft op deze site dat ze contact met ons zullen opnemen, maar het is nu 3 december en we hebben nog steeds niets gehoord van interpolis. Klacht eind oktober geplaatst.

Ook een klacht indienen over Interpolis?