Klacht Interpolis: Zowel inboedel als buiten de deur verzekering vergoedt de diefstal niet

sad Niet opgelost
Esvee

Op donderdag 13 juni is er om 12.46 een pakket geleverd via DPD van 123planten.nl. Mijn huisgenoot heeft deze aangenomen, (dit staat ook op zwart wit). Ik wist niet dat het pakket bezorgd was tot ik om 18.15 van huis ging naar werk. Ik kon het pakket toen niet meenemen omdat het te groot was om in mijn tas te doen. Vervolgens kom ik thuis om 22.00 en het pakket is weg en mijn huisgenoten weten van niks.

Ik heb een inboedel en buiten de deur verzekering en Interpolis zegt niks voor mij te kunnen doen omdat het pakket in een gemeenschappelijke ruimte is geplaatst en er geen inbraakschade is. M.a.w. het gedrag van mijn huisgenoten is mijn verantwoordelijkheid.

Gaarne een vergoeding voor het ontvreemde pakket

Interpolis
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Goed dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Interpolis

Esvee
Uiteindelijke oplossing Er wordt nog contact met mij opgenomen. Er is dus nog niks opgelost