Klacht interrail: Veel te veel geld voor niks betaald.

Klachtnummer
# 318136
Gebruiker
Shaporha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ten eerste deelt Interrail de verkeerde reistijden. Heb daardoor voor niets een reservering geboekt en betaald. Ten tweede hebben wij niet alle reserveringen binnen gekregen waar wij voor betaald hebben en hebben wij nu een boete van 21 euro per persoon betaald. Hele slechte organisatie en heel veel onduidelijkheid. Nooit meer met interrail reizen dus. Dit gebeurt allemaal op de eerste dag en ben er nu al klaar mee.

De oplossing

Geld terug voor de reserveringen en boete.

1 reactie

  1. Auteur
    interrail
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Smkj Arents,

    Wat vervelend om te horen dat jullie de gemaakte reserveringen niet binnen hebben gekregen en als gevolg daarvan een boete hebben moeten betalen. Dit wil ik natuurlijk graag voor u oplossen, maar ik kan helaas met alleen een achternaam niet nagaan wat er mis is gegaan. Ik zou daarom willen vragen of u een email kunt sturen naar complaints@interrail.eu met daarin het ordernummer dat start met IN en het email adres waarmee de reserveringen gemaakt zijn. Graag een scan van de pas, het reisdagboek en de boete bijvoegen. Met deze gegevens kunnen we nagaan of we een terugbetaling voor de reserveringen en de boete kunnen aanbieden.

    Wat betreft de reistijden; In onze online dienstregeling staan de tijden die geupload zijn door de verschillende treinmaatschappijen. Als deze last minute veranderen, dan worden ze helaas niet in ons systeem aangepast, dus ik raad u aan om altijd een dubbel check te doen op de borden van het trein station. Als er verkeerde informatie was aangegeven in onze timetable en u daardoor een reservering heeft gemaakt waar u niet mee kon reizen dan willen we hier ook graag naar kijken. In dat geval kunt u dit ook vermelden in de email en het bewijs toevoegen als bijlage.

    Ik hoop dat u ondanks de genoemde problemen toch aan het genieten bent van uw rondreis door Europa en we zien u email graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Emma

    www.interrail.eu

Ook een klacht indienen over interrail?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen