Klacht interrail: Veel te veel geld voor niks betaald.

Shaporha

Ten eerste deelt Interrail de verkeerde reistijden. Heb daardoor voor niets een reservering geboekt en betaald. Ten tweede hebben wij niet alle reserveringen binnen gekregen waar wij voor betaald hebben en hebben wij nu een boete van 21 euro per persoon betaald. Hele slechte organisatie en heel veel onduidelijkheid. Nooit meer met interrail reizen dus. Dit gebeurt allemaal op de eerste dag en ben er nu al klaar mee.

Geld terug voor de reserveringen en boete.

interrail
    Beste Smkj Arents,

Wat vervelend om te horen dat jullie de gemaakte reserveringen niet binnen hebben gekregen en als gevolg daarvan een boete hebben moeten betalen. Dit wil ik natuurlijk graag voor u oplossen, maar ik kan helaas met alleen een achternaam niet nagaan wat er mis is gegaan. Ik zou daarom willen vragen of u een email kunt sturen naar complaints@interrail.eu met daarin het ordernummer dat start met IN en het email adres waarmee de reserveringen gemaakt zijn. Graag een scan van de pas, het reisdagboek en de boete bijvoegen. Met deze gegevens kunnen we nagaan of we een terugbetaling voor de reserveringen en de boete kunnen aanbieden.

Wat betreft de reistijden; In onze online dienstregeling staan de tijden die geupload zijn door de verschillende treinmaatschappijen. Als deze last minute veranderen, dan worden ze helaas niet in ons systeem aangepast, dus ik raad u aan om altijd een dubbel check te doen op de borden van het trein station. Als er verkeerde informatie was aangegeven in onze timetable en u daardoor een reservering heeft gemaakt waar u niet mee kon reizen dan willen we hier ook graag naar kijken. In dat geval kunt u dit ook vermelden in de email en het bewijs toevoegen als bijlage.

Ik hoop dat u ondanks de genoemde problemen toch aan het genieten bent van uw rondreis door Europa en we zien u email graag tegemoet.

Emma

www.interrail.eu

Ook een klacht indienen over interrail?