Klacht INTERSPORT: adreswijziging

Klachtnummer
# 180707
Gebruiker
jessie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb al een hele tijd geleden mijn adreswijziging Door gegeven aan megastore roermond. Elke keer als ik daar kom sta ik fout of niet in het systeem. Vandaag ben ik weer daar geweest en ik sta gewoon niet meer in het systeem. Ik vind dit niet leuk meer en wordt daar aan de kassa weg gestuurd van sorry wij kunnen niks doen.

De oplossing

Dat ik in het systeem sta en mijn gespaarde punten weer terug krijg. Ik koop daar niet voor niks.

5 reacties

  1. Auteur
    INTERSPORT
    Datum
    Beste Jessie,

    Ik heb contact opgenomen met Intersport Megastore Roermond hierover. Een medewerker die op vakantie is moet dit uitzoeken. Zij is vanaf 29 augustus weer aan het werk. Sorry dat dit zo duurt voordat er duidelijk is, maar deze collega gaat daarover.

    Groet,
    Intersport Nederland

    Janneke
  2. Auteur
    jessie
    Datum
    Bedankt voor de reactie, ik wacht af!

    Gr jessie
  3. Auteur
    INTERSPORT
    Datum
    Beste Jessie,

    De dame van Megastore Roermond is terug. Je kunt contact opnemen met Joy Verkoulen, joy@vdb-team.nl
    Zij kan eventueel ook contact met u opnemen indien u uw emailadres aan mij mailt.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke Boekhorst

  4. Auteur
    jessie
    Datum
    jessiecroonen1989@hotmail.combinatie dat is mijn mail adres.

    Alvast bedankt
  5. Auteur
    jessie
    Datum
    jessiecroonen1989@hotmail.com

Ook een klacht indienen over INTERSPORT?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen