Klacht INTERSPORT: Bestellen bij Intersport: 4 keer is scheepsrecht

sad Niet opgelost
je Duinen

Ter voorbereiding van een wintersport heb ik bij Intersport een nieuw board, bindingen en een skibroek aangeschaft. Nadat ik mijn bestelling had ontvangen, bleek dat er nog een anti-diefstal ding op mijn skibril zat.

Ik liet me hier niet door uit het veld slaan, aangezien ik sowieso van plan was om mijn bindingen (in de winkel) om te ruilen voor een grotere maat. Maar hier begon de echte malaise; eerst werden de bindingen niet bezorgd. Vervolgens kreeg ik bij de eerste nabestelling een verkeerd model bindingen toegestuurd. Na het retourneren van deze bindingen kreeg ik een correct model, maar een verkeerde maat bindingen mee. Pas bij de vierde bestelling was het mogelijk om een goed model + goede maat te leveren!

Hoewel ik de service van Intersport nooit als vervelend heb ervaren, mag er in het sorteercentrum wel wat veranderen! Mijn tip; bestel vroeg, of bestel niet ;)

Gezien de gedane moeite en kleine kosten (van het OV, autorijden naar de winkels etc.), zou een monetaire tegoedkoming wellicht niet misplaatst zijn. Hoe kan zoiets simpels zo vaak misgaan?!

?

je Duinen

Ook een klacht indienen over INTERSPORT?