Klacht INTERSPORT: Wintersportkleding niet waterdicht

Geachte meneer/mevrouw,

Nu 2 jaar geleden heb ik een outfit gekocht voor wintersport bij de Intersport in Den Haag, in de nieuwe collectie, een fel roze broek en legergroene jas voor ruim 200 euro. Ik heb deze kleding 2 weken aan gehad ivm wintersport. Eerste jaar (1 week) niks aan de hand, mooi weer gehad dus geen klachten. Jaar erop (afgelopen jaar) een hoop natte sneeuw gehad en mijn jas en broek waren niet waterdicht. Mijn kleding onder mijn jas en broek waren helaas elke dag nat. Ik begrijp dat dat op den duur kan gebeuren maar na gebruik van 2 weken, voor een outfit van ruim 200 euro vind ik dat wel vrij snel. Ik ben echt niet de moeilijkste maar voor dat bedrag was ik erg teleurgesteld in de kwaliteit van de kleding. Ik weet niet of dit soort klachten vaker voor komen maar ik hoop dat u hier iets mee kan doen. Normaal gesproken heb ik ook goede ervaringen met Intersport vandaar ook mijn teleurstelling

Linda Tan

Ik zou graag willen weten hoe dit kan en is er dan mogelijkheid voor een vergoeding/compensatie.

INTERSPORT
    Beste Linda, Erg vervelend dat de broek en jas niet waterdicht zijn. Bent u al teruggegaan naar winkel met deze klacht?Vriendelijke groet,
    Intersport NederlandJanneke Boekhorst
    L88
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben niet terug gegaan naar de winkel, ben bang dat ik ook geen bewijs meer heb. De afschriften zijn online namelijk maar tot 2012 en aangezien de kleding in 2011 is gekocht kan ik geen bewijs laten zien. Is het alsnog aan te raden om terug te gaan? Of in ieder geval te bellen?
    L88
    Ik heb trouwens wel nog de bon! Dacht dat ik die niet had maar gelukkig wel. Kan ik daar dan nog wat mee omdat het ook garantiebewijs is?
    INTERSPORT
    Beste Linda, ik weet niet het fijne van de kleding of expleciet vermeld is dat deze waterdicht is. Alle INTERSPORT-winkels zijn van eigen ondernemers. Elke ondernemer kan dus apart met zulke klachten omgaan. U kunt altijd de winkel bellen of bezoeken, maar ik weet niet of zij daar nog iets aan kunnen doen. Ik hoop u hiermee voldoende mee geholpen te hebben.Vriendelijke groet,
    Intersport Nederland Janneke

Ook een klacht indienen over INTERSPORT?