Klacht Intertoys: 12 jarige zonder bon

Klachtnummer
# 394699
Gebruiker
R.G. van Leusen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Intertoys weigert kapot verkocht product (7,99) zonder bon te ruilen. Geen bon hebben is inderdaad dom, maar een 12 jarige die vijf minuten na aankoop achter het defect komt en tien minuten later terug is in de winkel om bij dezelfde verkoper te ruilen mag je best te goeder trouw behandelen. Maar nee hoor, iet bij het cynische Intertoys. Klacht ingediend met een beroep op redelijkheid, maar ho maar. Intercoms haat zijn trouwe klanten. Nou, dan niet joh. Ik heb mijn kind carte blanche gegeven om voortaan alles bij Ali Express aan te schaffen.

De oplossing

Behandel je loyale klanten met een beetje redelijkheid en vertrouwen, zie ze niet alleen als noodzakelijk voor je verdienmodel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?