Klacht Intertoys: aankoop cadeaubonnen dubbel afgeschreven op de bank

Klachtnummer
# 518084
Gebruiker
Oplossing#10122020
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Intertoys stuurde mij onderstaande mail.

From: klantenservice@intertoys.nl
Sent: Wednesday, December 30, 2020 11:54 AM
To: .......
Subject: RE: dubbele betaling

Beste .....

Bedankt voor het opsturen van jouw IBAN. Ik stuur dit door naar de financiële afdeling, na verwerking ligt het bedrag binnen 10 werkdagen op je bankrekening.

Echter het is nu 7-2-2021 en nog steeds geen geld teruggestort.

Gewenste oplossing

het onverschuldigde bedrag terugstorten op mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen