Klacht Intertoys: Beschadigd/geopend product ontvangen.

O

Pokémon Pikachu & Zekrom GX Premium collectie pakket besteld ter waarde van €79,99, een aardig duur pakket. Is een cadeau voor mijn dochter, dus waarom ook niet.

Vandaag 17-11-2021 het artikel ontvangen.
Artikel kwam in een doos waar je zo je hand in kon steken, zeer slecht verpakt!
Na het openen van de doos, zonder tape te verwijderen, aangezien deze toch niet vastgeplakt zat, het artikel eruit gehaald.

Zag direct aan het artikel dat het was geopend en zwaar is beschadigd. Zonder verder het product te openen, direct telefonisch contact opgenomen met Intertoys.

Dame van de klantenservice gaf aan graag foto's te willen ontvangen via mail, zodoende meerdere foto's verzonden via mail.

Dit was hun antwoord:
"Ik moet je jammer genoeg informeren dat er geen garantie is op de verpakking van een artikel. Indien het artikel zelf onbeschadigd is, is omruilen helaas niet mogelijk.

Mocht het zijn dat je de set niet wenst te behouden, kun je dit middels het retourformulier terugsturen naar ons algemeen magazijn voor een terugbetaling. Houd er rekening mee dat het artikel ongebruikt en ongeopend in de originele verpakking teruggestuurd moet worden. Bewaar het verzendbewijs dat je zult ontvangen goed"

Mijn artikel is dus wel beschadigd en geopend geleverd, maar retourneren is dus niet mogelijk aangezien het artikel geopend en beschadigd is, en waarschijnlijk niet compleet. Dit is echt belachelijk en eis een correcte oplossing.

Wil graag een nieuw artikel ontvangen en mijn ontvangen artikel retourneren.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?