Klacht Intertoys: Cadeaubonnen niet meer geldig, terwijl er op de achterkant staat dat ze onbeperkt geldig zijn.

Raisef

Ik wilde met cadeaubonnen betalen in de winkel, die onbeperkt geldig zouden zijn, ik kon er niet meer mee betalen omdat ze niet geldig waren. Contact opgenomen met de klantenservice en afgewimpeld met, het stond op de site en we kunnen niks meer voor u betekenen. In de periode dat mijn kinderen de bonnen kregen is Intertoys failliet gegaan en heb ik het advies gekregen om de bonnen te bewaren van een andere speelgoedwinkel omdat ik dacht dat ik ze daar kon inleveren. Het gaat wel om een totaalbedrag van €35.

Ik zou graag nieuwe bonnen willen hebben, ik snap dat er geen geld wordt terug gegeven. Het enige wat ik wilde was betalen met de bonnen die onbeperkt geldig zouden zijn. Een beetje fatsoenlijke klantenservice zou fijn zijn.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?