Klacht Intertoys: Extreem slechte bereikbaarheid en enorme vertraging in aflevering bestelling

Klachtnummer
# 283422
Gebruiker
mary2224
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 24 november een bestelling geplaatst via internet (voor Sinterklaas) en ook reeds betaald. Bestelling zou dag erna bezorgd worden, echter tot op heden (4 dec) nog steeds niets ontvangen, ook geen bericht van vertraging of excuses of wat dan ook. Er wordt ook niet gereageerd op verstuurde e-mails en de wachttijd aan de telefoon is meer dan 30 minuten. Dit is gewoon echt onacceptabel. Ja het is de Sinterklaas periode, maar daar anticipeer je toch op als bedrijf zijnde? Sorry hoor, maar hierin stellen jullie echt zwaar teleur.

Gewenste oplossing

Veel betere bereikbaarheid van de klantenservice en duidelijkheid tussentijds indien er vertraging is. Nu laten jullie klanten in het ongewisse.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen