Klacht Intertoys: Geld niet retour na artikel niet op voorraad was

Klachtnummer
# 517720
Gebruiker
Lankapower82
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Boksbal besteld voor mn zoontje begin nov voor kerst. Begin dec was het nog onderweg . Vlak voor kerst kreeg ik ineens bericht dat het artikel niet meer op voorraad was en het geld retour zou worden gestort.
Ik heb gebeld en gemaild. 1x kreeg ik een Surinaamse chick aan de lijn en die beloofde me plechtig dat het geld binnen 1 dag erop zou moeten staan. Nou het is weer een maand later en heb nog niks ontvangen. En krijg nog steeds geen reactie op mn mail.

Gewenste oplossing

Wil mijn geld terug!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen