Klacht Intertoys: Idioten

Ricardos

Heb jij niks meer dan een VMBO diploma? Is 10 + 2 al te moeilijk voor je? Krijg je al hoofdpijn zodra iemand je vraagt of alles goed gaat? Geen paniek! Er zijn blijkbaar genoeg mogelijkeden voor idioten bij de Intertoys!

Afgelopen week een prive linkje gekregen om een Playstation 4 te bestellen. Meteen gedaan en vervolgens krijg ik de volgende dag te horen dat mijn bestelling is geannuleerd. Een paar dagen later weer contact opgenomen met ze om te vragen waar mijn geld is. Geld is onderweg zeggen ze. Vervolgens weer een dag later krijg ik opeens in de avond een telefoontje van de Intertoys om mij te vertellen dat mijn bestelling toch is verzonden.

Afijn, weer een dag voorbij en PostNL probeerde mijn bestelling te leveren bij een PostL ophaal punt. Er was blijkbaar iets mis met het pakket want het ophaal punt heeft het pakket terug laten sturen en toch staat de status op geleverd + staat er een handtekening.

Pakket is dus zoek nu. Intertoys gebeld: "het is even afwachten."

Mijn geld onmogelijk terug of mijn bestelling geleverd.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ricardos

Ook een klacht indienen over Intertoys?