Klacht Intertoys: Ik heb een niet werke xbox one S die intertoys niet wil vervangen in garantie na mislukte reparatie.

Klachtnummer
# 399664
Gebruiker
Maurice
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een paar manden terug een xbox one S gekocht. Deze kan al sinds het begin niet met wifi aangesloten worden. Alleen met draad verbinding. Ik heb deze nu al twee keer naar microsoft moeten opsturen voor reparatie waarbij er niks gedaan is. Toen ik met de Intertoys klanetenservice contact op nam zijden ze dat het mijn probleem is omdat het langer dan een maand is. Echter is het nog geen 6 maanden geweest en hoop ik op een vervanging. Aangezien de reparatie niet gewerkt heeft.

De oplossing

Een vervangende xbox one S leveren of het product terug nemen voor het bedrag dat ik ervoor betaalt heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?