Klacht Intertoys: Intertoys annuleerd eenzijdig bestellingen zonder geldige reden.

F. Verlinden

Ik heb online een bestelling gedaan van een aanbieding (5 stuks van een artikel) en netjes een bevestiging daarvan ontvangen. Later op de dag werd mijn bestelling echter geannuleerd met als reden dat het artikel uitverkocht was. Het artikel was echter op de website nog gewoon beschikbaar alleen nu tegen een hogere prijs. Dat werd ook bevestigd toen ik intertoys daar over mailde. Toen ik vervolgens aangaf dat ik het daar niet mee eens was en dat ik vond dat mijn bestelling gewoon geleverd kon worden werd mij aangegeven dat de bestelling geannuleerd was omdat ik grote aantallen kortingsitems had besteld. Intertoys beriep zich daarom op zijn recht de bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren, gek maar wellicht had men zelf ook daar dat de twee verschillende onderdelen redenen niet echt redenen waren maar meer een soort smoesjes om niet te hoeven leveren. Ik vind dat intertoys prima in staat is om de originele bestelling volgens de bevestigde overeenkomst uit te leveren.

Ik wil graag mijn bestelling geleverd krijgen zoals die origineel bevestig was.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?