Klacht Intertoys: INTERTOYS behandeld je erg slecht en vooral de kinderen

Klachtnummer
# 513862
Gebruiker
Peter Schrijvers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn kinderen wachten nu al vanaf 31 dec op hun geld. Ze hadden een spel gekocht maar dit hebben we retour gestuurd. Op 31 december is het bij hun binnen gekomen. Ik heb verschillende keren gebeld, en vandaag eindelijk een mail ontvangen (na aandringen) dat mijn bestelling is binnengekomen bij hun. Nu kunnen mijn kinderen nog eens 10 dagen wachten op het geld. NOOIT MEER INTERTOYS

Gewenste oplossing

Een welgemeende exces en snelle betaling en misschien een klein presentje voor de kinderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen