Klacht Intertoys: Intertoys knudde en de klantenservice nog erger

Klachtnummer
# 511650
Gebruiker
Peter Schrijvers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kinderen kopen voor onder de boom iets, maar dit is retour gestuurd. Op 31 december is het weer bij Intertoys aangekomen.
Tot op de dag van vandaag hebben ze nog steeds niks gehoord van Intertoys en het geld dus nog steeds niet retour gestuurd.

9 jan gebeld met Kevin van Intertoys. We moeten gewoon afwachten
14 jan weer Kevin gesproken. Hij kan niks doen en wil ook niks uitzoeken . Wij hebben 10 minuten in de wacht gestaan om iemand te kunnen spreken. Kevin beëindigd gewoon het gesprek, terwijl ik nog niet klaar was met hem.
Gelijk weer gebeld, Kreeg Sabrina aan de lijn. Zij heeft me wel iets beter geholpen, maar heb niet het gevoel dat dit iets gaat uitmaken.

Ik ga NOOIT MEER iets bij INTERTOYS kopen.

Gewenste oplossing

Dat vandaag nog het bedrag naar mijn dochter overgemaakt gaat worden waar ze recht op heeft en nu al vanaf 31 dec op wacht.
En een welgemeende excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen