Klacht Intertoys: Klantonvriendelijk en niet verlenen redelijke service

Waalboer1

Afstandsbestuurbare auto gekocht. Blijkt bij thuiskomst niet te werken op nieuwe batterijen van Sony en Philips. Winkel weigert de auto te vervangen/ terug te nemen omdat deze uitsluitend, maar wel op Duracell batterijen werkt. Verkoopster behandelt de klacht en mij ronduit onbeschoft en beledigend. Beschadigt de verpakking die er voor de klacht uitzag als nieuw en ik zo had kunnen retourneren zonder te melden dat er iets aan de hand was, maar geloof in eerlijkheid. Klantenservice gebeld. Na 5 keer over en weer bellen en er achteraan gaan met steeds een verkeerd beeld van wat de klacht is de mededeling dat het is wat het is. Het filiaal had zelfs gezegd de auto niet terug te nemen, aangezien deze beschadigd is. Verplicht dus batterijen te kopen van Duracell en kennelijk is het heel normaal dat medewerkers zo omgaan met de klanten. Tekeurgesteld kind en een zeer ontstemd en rotgevoel over de gehele gang van zaken.

De auto terugnemen en crediteren. Gaat over 25 euro..

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?