Klacht Intertoys: Misleiding en daarop geen fatsoenlijke afhandeling van de klacht

J.P. van Klaveren

Misleiding

Ik heb in december 2020 artikelen gekocht t.b.v. de verjaardag van mijn kleindochter. Een Babybornpop en bijbehorende jurken voor de pop.
Op de site staat Baby born jurken-43cm € 12,99 met daarbij een foto van twee jurken één in een roze en één in en paarse tint, inclusief twee hangertjes waarvan één in het roze en één in het mintgroen.

Het pakket werd door de plaatselijke winkel keurig bezorgd. Bij het uitpakken van de cadeaus kwamen wij erachter dat er maar één jurk is geleverd. Klacht ingediend bij de winkel, daar werd ik doorverwezen naar Interoys. Ik heb een aantal keren gebeld maar men geeft aan zonder onderbouwing dat dit artikel maar één jurk zou betreffen.
Dit klopt niet volgens de schermprint van de website en mijn factuur waar duidelijk is staat dat het twee jurken zijn

Ik wil alsnog de ontbrekende jurk ontvangen en excuses voor deze misleiding en de slechte klachtenafhandeling

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?