Klacht Intertoys: misleiding

Verhoeff

Een week voor de verjaardag van mijn dochter speelgoed besteld online. Een aantal dagen na de bestelling heb ik nog steeds niks ontvangen maar staat in de bestelstatus dat de producten bezorgd zijn, ik heb echter niets ontvangen. Ik heb meteen contact opgenomen met Intertoys zodat ik de cadeautjes voor mijn dochter nog op tijd zou ontvangen. Ze wilden echter helemaal niet helpen. Het enige wat ze zeggen is dat ze het "intern doorzetten" en dat ik moet afwachten. Ik had echter geen tijd om af te wachten, het was immers de verjaardag van mijn dochter. Na verschillende keren bellen en mailen moet ik nog steeds...afwachten. Ze sturen geen nieuwproducten op maar geven ook het geld niet terug, echt waardeloos.

Ik zou graag mijn geld terug willen. De verjaardag van mijn dochter is inmiddels voorbij...

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?