Klacht Intertoys: misleiding

Klachtnummer
# 565206
Gebruiker
Verhoeff
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een week voor de verjaardag van mijn dochter speelgoed besteld online. Een aantal dagen na de bestelling heb ik nog steeds niks ontvangen maar staat in de bestelstatus dat de producten bezorgd zijn, ik heb echter niets ontvangen. Ik heb meteen contact opgenomen met Intertoys zodat ik de cadeautjes voor mijn dochter nog op tijd zou ontvangen. Ze wilden echter helemaal niet helpen. Het enige wat ze zeggen is dat ze het "intern doorzetten" en dat ik moet afwachten. Ik had echter geen tijd om af te wachten, het was immers de verjaardag van mijn dochter. Na verschillende keren bellen en mailen moet ik nog steeds...afwachten. Ze sturen geen nieuwproducten op maar geven ook het geld niet terug, echt waardeloos.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen. De verjaardag van mijn dochter is inmiddels voorbij...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen