Klacht Intertoys: niet leveren van producten

Klachtnummer
# 285906
Gebruiker
Jeff2612
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Black-friday

tijdens black-friday hadden jullie een mooie aanbieding een ps4 VR bril voor 159 euro.
na dat ik deze besteld en bevestiging had gekregen, was het wachten geslagen 'leuk'.
tot dat zondag (na de aanbiedingsperiode) een mail kwam dat deze niet op voorraad was en het geld wordt teruggestort.
raar want dit zouden jullie toch eerder moeten weten.
fijn als ik dit eerder had geweten had ik deze ergens anders besteld.
als volgt heb ik dit ter mail aan jullie laten weten en dat ik hier graag reactie op wil krijgen. maar vervolgens geen reactie meer.
ik vindt het jammer dat ik dit op deze manier moet aanpakken had het graag anders gezien

groet Jef

De oplossing

alsnog mijn product aanleveren of mij een alternatief aanbieden?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen