Klacht Intertoys: Onprofessioneel behandeling geen kennis van zaken

LightBulb

Playstation 4 pro, bij Bart Smit nu Intertoys gekocht op 17-12-2016 start geen applicaties of spellen meer op, meerdere malen telefonisch contact gehad met PlayStation support,nu moet hij ter reparatie worden aangeboden en sony vertelde mij dat ik 1 jaar fabrieksgarantie had dus kon het beter via de winkel regelen omdat ik kosteloos gewoon recht heb op een goed werkend product.

Nu kom ik net bij Intertoys vandaan en hebben ze geen idee hoe en wat, heb een half uur met die verkoper gestaan die stond te te bellen met playstation support die ik zelf ook al 2 keer gebeld had, uiteindelijk nadat ie 25 minuten in de wacht had gestaan en niemand had gesproken hing hij op omdat ik onrustig werd van de niet professionele manier van werken, daar vertelde mij dat Intertoys management ook eigenlijk niet snapte wat ze daar doen..

Morgen ging hij weer proberen te bellen mets support zei hij, daarna ben ik met PlayStation en al niets wijzer verdrietig weer de winkel uit gelopen.

Duidelijke regels en instructies voor de verkopers over hoe en wat met de garantie en retourneren van niet werkende producten.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?