Opgelost door Intertoys: Playstation 4 start niet op

rens763

Ik heb in juni 2014 een Playstation 4 gekocht , sinds een paar weken start de console niet meer op . Nu bleek de garantie maar een jaar te zijn, erg weinig voor een product van €400. We kunnen het laten maken bij Sony Playstation, maar dat kost € 200 en de garantie daar weer op is dan maar 3 maanden op de reparatie.

Nu kon ik me absoluut niet vinden in het verhaal, ik vond het allemaal wel makkelijk vanuit Sony Playstation, zeker daar de voorganger, de playstation 3, er ook al zomaar mee ophield, maar daar heb ik toen verder niets naar gedaan en me erin geschikt, onder protest uiteraard.
Nu is het zo dat er een Europese wet ligt met een garantie van 2 jaar en is Intertoys verantwoordelijk omdat dat de verkopende partij is en zich niet mag verschuilen achter Sony Playstation. Zij moeten een deugdelijk product verkopen en zeker gezien de prijs mag men een langere levensduur verwachten dan 16 mnd, want zo oud is de console nu ongeveer.

Kosteloze reparatie, een nieuwe console of mijn geld terug.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

rens763
    In eerste instantie kreeg ik mijn playstation 4 niet kosteloos gerepareerd, wat vreemd is aangezien dit een "niet deugdelijk" was te noemen. Door informatie van de consumentenbond: twee jaar wettelijke Europese garantie en een langere levesduur dan een jaar. Werd er besloten dat de reparatie kosteloos vergoed werd. Ik ben echter niet tevreden met de manier hoe Intertoys omging met deze kwestie, als ik niet zo volhardend was om mijn gelijk te halen waren deze kosten voor mijzelf (€200).

rens763

Ook een klacht indienen over Intertoys?