Klacht Intertoys: Retourneren PlayStation spel

Klachtnummer
# 595042
Gebruiker
J D Goedegebuure
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op donderdag 5 mei heb ik een PlayStation spel gekocht bij de Intertoys in de Makado Beek. Het werd voor me ingepakt en geseald. Thuisgekomen bleek dat ik een PlayStation 5 spel had gekocht in plaats van een PlayStation 4. De dag erna, vrijdag 6 mei ben ik gaan retourneren. De bon was kwijt, maar ik had het gesealde product, mijn bankafschrift, en de medewerker bij wie ik het had gekocht was ook aanwezig. Ik kreeg alleen een tegoedbon terug en geen geld. Ik ben hier ontevreden over en wil graag mijn geld terug en geen tegoedbon.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn tegoedbon inruilen voor geld. Ik heb immers niets aan een tegoedbon van deze winkel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen