Klacht Intertoys: Slechte klantenservice Intertoys

Duncan

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb op 18 november een bestelling geplaatst via de webwinkel van de Intertoys. Ik heb die bestelling deels betaald met VVV bonnen. De bestelling kon niet geleverd worden, wat op zich vreemd is, aangezien er voldoende voorraad was toen ik de bestelling plaatste. Maar goed, dat kan gebeuren. Nu krijg ik in plaats van dat het tegoed op de VVV bon wordt teruggestort, een Intertoys kadobon opgestuurd voor de waarde van de VVV bon. Ik word dus ongevraagd verplicht om het tegoed alsnog bij hun winkel te besteden terwijl de waarde van de VVV bon bij meerdere winkels kon worden uitgegeven. De mails die ik hierover naar de klantenservice van Intertoys stuur blijven onbeantwoord. En via de chat wordt mij verteld dat dit hun 'policy' nou eenmaal is. Ik vraag mij echt af of die policy niet in strijd is met de wet. Ik heb hier contact over gehad met de VVV en die geven ook aan dat het tegoed gewoon op de VVV bon teruggestort kan worden.

Ik hoop dat u mij kunt helpen in deze kwestie. Dit is in eerste instantie een zeer klant onvriendelijke houding van Intertoys. Maar deze ongevraagde en ongewenste binding van klanten heeft volgens mij geen enkele wettelijk grondslag.

In afwachting van uw reactie.

Vriendelijke groet.

Mijn tegoed terugstorten op de VVV bon of het bedrag overmaken naar mijn bankrekening. In beide gevallen kan ik dan het tegoed elders besteden aangezien Intertoys zijn leveringsafspraak niet kan nakomen.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?