Klacht Intertoys: Speelgoedwinkel kan zich niet verplaatsen in een kind en verkoopt een illusie.

Slosimon

Voor de verjaardag van onze dochter hadden wij een funslinger gekocht. Dit is de nieuwste rage voor de zomer. Super blij ging ze daarmee spelen op het veld, echter na 5 minuten belandde het raketje in het hoge gras en konden wij deze nergens meer terug vinden.
Toen we teruggingen naar de Intertoys voor een nieuw (en reserve) raketje, bleek dus dat die raketjes niet los te koop zijn. Met als resultaat dat we nu met een tennisset zitten waarmee je niks meer kan. Een nieuwe set kost minstens 20 euro ( actieprijs) en anders 30 euro!
Wanneer we geweten hadden dat er geen aanvulling bij deze set te koop is, dan hadden we het nooit gekocht.
Immers bij alles waarbij een balletje, shuttle, pijltje, etc, gebruikt wordt, kun je een reserve setje kopen, er raakt altijd wel wat zoek, en dan hoef je ook niet steeds weer een hele nieuwe set te kopen, dat zou toch zot zijn?
Het komt er dus in feite op neer dat wanneer je een tennisset hebt en de tennisbal raakt zoek, dan moet je twee nieuwe tennisrackets kopen, omdat losse tennisballen niet bestaan....
Wij vinden dat raar!
We hebben reeds meerder keren contact met Intertoys hierover gehad en zij vinden het heel jammer voor ons, maar zien geen mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Middels deze weg wil ik ouders waarschuwen en ze er op attent maken dat het verstandig is om maar niet zo’n funslinger te kopen, omdat je kind er zwaar teleurgesteld over zal zijn! Zonde van het geld.
I.p.v. rage zou ik zeggen blamage!

Zorg ervoor dat aanvullende raketjes gewoon in de winkel te koop zijn. Bied ons excuses aan en stel op z’n minst iets van een compensatie voor. Al is het maar een klein gebaar naar het kind...

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?