Klacht Intertoys: Wij verwerk uw annulering wanner wij aan toe ben en dan past c

Klachtnummer
# 500808
Gebruiker
Cheng5
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste Intertoy,

Jullie heb op 24 mij bestelling geannuleerd omdat jullie zelf een communicatie fout heb in de webshop, want de bestelling zal ik in de winkel in hilversum op halen want ze hebben op voorraad, maar ik krijg te horen dat bij jullie webwinkels dat nog gaan sturen naar de winkel in hilversum omdat jullie fout heb gemaakt. Dag later krijg ik te horen dat jullie mij bestelling geannuleerd en dat is in middel nu al meer dan 10 werkdagen. Ook heb ik jullie meerdere keer gebeld en wat ik te krijg te horen is. Wij verwerk uw annulering wanner wij aan toe ben en dan past ga 10 werkdagen in dan krijg u uw geld terug???

Gewenste oplossing

Ik wil mij geld zsm terug, Nederlandse wet voor consumenten binnen 10 werkdagen terug storten en zeker als jullie zelf mij bestelling hebben geannuleerd en niet wanneer jullie tijd heb om te doen en dan pas ga de 10 werkdagen in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intertoys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen