Klacht Intertoys: Wij verwerk uw annulering wanner wij aan toe ben en dan past c

Cheng5

Beste Intertoy,

Jullie heb op 24 mij bestelling geannuleerd omdat jullie zelf een communicatie fout heb in de webshop, want de bestelling zal ik in de winkel in hilversum op halen want ze hebben op voorraad, maar ik krijg te horen dat bij jullie webwinkels dat nog gaan sturen naar de winkel in hilversum omdat jullie fout heb gemaakt. Dag later krijg ik te horen dat jullie mij bestelling geannuleerd en dat is in middel nu al meer dan 10 werkdagen. Ook heb ik jullie meerdere keer gebeld en wat ik te krijg te horen is. Wij verwerk uw annulering wanner wij aan toe ben en dan past ga 10 werkdagen in dan krijg u uw geld terug???

Ik wil mij geld zsm terug, Nederlandse wet voor consumenten binnen 10 werkdagen terug storten en zeker als jullie zelf mij bestelling hebben geannuleerd en niet wanneer jullie tijd heb om te doen en dan pas ga de 10 werkdagen in.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?