Klacht Intertoys: Winkel doet vaag over garantie en voorwaarde's .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275012
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij wilde een 2DS kopen bij Intertoys in hun winkel
Eenmaal in de winkel wilde zij meteen afrekenen.
Kreeg bijna niet eens de kans om vragen te stellen.
Toch heb ik eerst vragen gesteld.

Hou zit het met de garantie.
2 medewerkers wisten het niet.
een andere medewerker de 3e daar van kwam met enkele vage antwoorden.
Er zou 2 jaar garantie op zitten.

Vroeg netjes hoe het zat als je hem meenam naar huis en thuis een defect of gebreken ondekte aan het aparaat.
Nee, dan kon ik terug komen en werd hij opgestuurd naar de maker.

Dat is natuurlijk niet de gang van zaken, je hoort na mijn idee gewoon een nieuwe te krijgen binnen de 14 a 30 dagen.

Vaag vaag.

De oplossing

We zijn niet van plan om Bij intertoys een 2DS te kopen, gezien de onduidelijkheid over de garantie en voorwaardes betreft de 2DS.
Wat Intertoys wilt doen om dit met ons goed te maken, laten wij aan het bedrijf over.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bodypaintleeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf doet niets met klachten!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Intertoys?