Klacht Intertoys: Zie boven

PlayStation 4- intertoys

Ik heb een PlayStation4 gekocht via de webshop van Intertoys voor mijn zoons verjaardag en na het installeren krijgt hij te maken met een software probleem. Ik heb de PlayStation terug gebracht naar de winkel om te retourneren maar dit kon niet omdat ze deze niet meer op voorraad hadden en moest teruggestuurd worden naar de webshop. Het is aangekomen bij intertoys en kreeg toezegging per mail dat ik geld mijn terug krijg ivm leveringsproblemen. Na 10 dagen wachten nog steeds geen geld en achteraan gebeld. Een dag later krijg ik een mail terug dat de kapotte PlayStation terug wordt gestuurd naar mij en dat ik daarna zelf contact moet opnemen met PlayStation om het op te lossen. Ik ben er niet mee eens en heb een mail gestuurd dat ik mijn beroep op de 14 daagse bedenktijd en wil mijn geld terug. Tot heden geen geld terug ontvangen en intertoys blijft bij hun standpunt dat ik de PlayStation probleem met sony moet oplossen.

Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat Intertoys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intertoys?