Klacht Intex: Door Intex toegezonden zwembad ook lek en uit serie 2011

Pim

Mijn Klacht
Vorig jaar kocht ik bij Intex een zwembad van Intex bij Welkoop. Na een paar dagen was de opblaasrand lek. Na contact met Intex, was het voorstel van Intex dat ik het zwembad tot eind seizoen zou blijven gebruiken (dus elke dag rand opblazen) en na het seizoen de product code uit het zwembad knippen en de naar Intex sturen om zo een nieuw exemplaar voor het seizoen 2020 te ontvangen. De garantie zou dan mei 2020 ingaan. Eind seizoen 2019 ontving ik een nieuw exemplaar, welke ik vorige week d.d. 18-06-2020 uitpakte, in opzette.
Na 1,5 dag bleek ook de rand weer lek. Intex is niet meer telefonisch bereikbaar, en ik kon de klacht ook niet indienen via de site, aangezien het type zwembad dat ik nu heb niet te kiezen was. Wat blijkt, het zwembad dat ik ontvangen heb is van seizoen 2011, en er staat geen product code op. Heb 2 e-mails gezonden naar Intex, maar geen enkele reactie.

Overigens de site van Intex laad erg traag, en geeft een melding “onveilig”

Gewenste Oplossing
Zoals vorig jaar afgesproken zou ik een vervangend exemplaar krijgen, echter nu blijkt dat het zwembad dat naar mij gezonden is uit een 2011 serie komt.

Ik ontvang graag alsnog een zwembad met de maten 366x76cm uit de 2019 of nieuwere serie.

Intex is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Intex?