Klacht Intexdevelopment.com: lek zwembad en 16000 liter water kwijt voor eigen kosten

Klachtnummer
# 533653
Gebruiker
Wim Leiden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een nieuw zwembad gekocht die lek was waarvan intex de garantie afhandeld. Voor zover niks aan de hand. Netjes afgehandeld en een 2e zwembad gehad, echter bleek deze ook lek. nu krijgen we dus voor de 2e keer ene nieuwe.

echter kan je pas zien of er ene lek inzit als het zwembad gevuld is.
dus met 2 baden ben ik nu 16000 liter water verder.

intex zegt dat dit geen garantie is, echter zie ik dit anders en is het een indirect gevolg van een lek zwembad wat je niet kunt controleren door het zwembad te vullen.

Dus zijn nu al 2,5 week verder en nog staat het zwembad niet.

De oplossing

Wij hebben het bedrijf voorgesteld om hun goodwil te laten zien omdat het steeds mis gegaan een leuke intex attentie te geven, Bedrijf blijft echter zeggend at ze voor he twater niet verantwoordelijk zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intexdevelopment.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intexdevelopment.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen