Klacht Intimit Lingerie: Na retour geen geld terug

Klachtnummer
# 160000
Gebruiker
Denise
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil hierbij een klacht indienen tegen Intimit Lingerie.
Ik heb 26-02-2016 een mail gehad dat ik mijn 70 euro terug zou krijgen omdat ik een product retour heb gestuurd.
Inmiddels is het 18-03-2016 en ik heb nog steeds niks vernomen.
Ik heb zeker al 5 mails gestuurd waar ik nog steeds geen feedback op heb gehad en meerdere malen gebeld waarna ik te horen krijg dat jullie niet bereikbaar zijn.
Jullie hebben mijn retour gekregen dus verwacht ik dat ik zo snel mogelijk gewoon mijn geld terug krijg, zoals het hoort.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intimit Lingerie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intimit Lingerie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen