Klacht Intimit.nl: Geen geld retour!

Klachtnummer
# 139442
Gebruiker
marloes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21 september bij dit bedrijf een product gekocht. Toen werd mij verteld dat er een langere levertijd op het product zat. Dit was voor mij geen probleem als ik het product maar voor 2 oktober binnen zou hebben. Dit ging lukken volgens het bedrijf. Maar helaas geen product op 2/10. Toen meteen contact gezocht met het bedrijf dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde. Helaas geen reactie. Meerdere malen contact gezocht, maar het bedrijf reageerde nergens meer op. Op 14/10 ontving ik opeens zonder bericht mijn bestelling, echter had ik deze niet meer nodig en heb ik deze terug gestuurd. Het bedrijf gemaild en weer geen reactie. Vervolgens kreeg ik op 28/10 opeens een mailtje dat er een creditnota is gemaakt. Alleen tot op heden nog steeds, na herhaaldelijk mailen, mijn geld niet terug. Ik zou graag mijn geld terug willen, maar het bedrijf reageert niet op enig mail contact. Ook het telefoonnummer op site geeft geen gehoor.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intimit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intimit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen