Into-led.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Into-led.com: Defect produkt en (zeer) slechte retour service
Details
Klacht
Heb een ondeugdelijk en defect Homeylux 3x LED Smart Solarlamp Pardoo RGBWW Bluetooth IP65 - Oplaadbaar - prikspot, wandlamp en hanglamp van IntoLed ontvangen. Inmiddels 3 werknemers van Intoled daarvan op de hoogte gesteld maar doen ontzettend moeilijk met het terugnemen van de solar lampen. Moet met d.m.v foto's en video aantonen dat inderdaad om een defect product gaat. Heb van alles geprobeerd en Intoled ruim de kans gegeven om het op te kunnen lossen maar er is helaas geen doorkomen aan! Heb ook het idee dat negatieve reviews worden verwijderd of niet op gereageerd kan worden.Gewenste oplossing
Retour formulier en geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.