Opgelost door Into-led.com: Defect produkt en (zeer) slechte retour service

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 553453
Gebruiker
M.J. vd Veen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb een ondeugdelijk en defect Homeylux 3x LED Smart Solarlamp Pardoo RGBWW Bluetooth IP65 - Oplaadbaar - prikspot, wandlamp en hanglamp van IntoLed ontvangen. Inmiddels 3 werknemers van Intoled daarvan op de hoogte gesteld maar doen ontzettend moeilijk met het terugnemen van de solar lampen. Moet met d.m.v foto's en video aantonen dat inderdaad om een defect product gaat. Heb van alles geprobeerd en Intoled ruim de kans gegeven om het op te kunnen lossen maar er is helaas geen doorkomen aan! Heb ook het idee dat negatieve reviews worden verwijderd of niet op gereageerd kan worden.

Gewenste oplossing

Retour formulier en geld terug.
Geboden oplossing
Eindelijk retour kunnen sturen. Maar enige compensatie denkende aan het kwijt schenden van retour kosten e.d kwam niet in ze op. We wachten af! Inmiddels geld bedrag terug gestort gekregen. Pffff, wat bedrijfđŸ‘ŽđŸ»
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Into-led.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Into-led.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen